Alfred Leslie, “The Telephone Call,” 1971-1972
To φθινόπωρο του 1975, ο Alfred Leslie παρουσιάζει στην γκαλερί Frumkin, στη Νέα Υόρκη, μια σειρά από εντυπωσιακούς νεορεαλιστικούς πίνακες που τους ονομάζει "confrontational".
Στον παραπάνω πίνακα έχει γίνει η "αποκαθήλωση" του θύματος του αυτοκινητιστικού ατυχήματος, πρόκειται για τον ποιητή Frank O' Hara, που εμφανίζεται ξαπλωμένο από τους νεαρούς που έτρεξαν να τον βοηθήσουν πάνω σ' ένα φορείο, λες και κοιμάται ήρεμα. πουθενά ίχνος από αίματα πάνω στο κατάλευκο σεντόνι.
Όπως έγραψε ο David Bourdon στο Village Voice "o πίνακας του Alfred Leslie,
λύτρωσε τον ποιητή-θύμα (και φίλο του ζωγράφου) από την αποκρουστικότητα του θανάτου."
Caravaggio Martirio di Sant' Orsola 1610
Αν συγκρίνουμε τώρα τον πίνακα του Καραβάτζιο, "το μαρτύριο της Αγίας Ούρσουλας", βλέπουμε πως το μόνο πρόσωπο που εμφανίζεται νηφάλιο σ' αυτό το έργο είναι η ίδια η αγία παρότι μόλις έχει δεχτεί σχεδόν εξ επαφής βέλος από τον εκτελεστή της! Κι όμως, ενώ η ίδια κοιτάζει ατάραχη την πληγή της, οι βασανιστές της που την έχουν περικυκλώσει δείχνουν να είναι αυτοί που υποφέρουν...
Alfred Leslie “Pink Square”1957-60, Oil on Canvas
"Το ροζ τετράγωνο", έργο της αφηρημένης εξπρεσιονιστικής περιόδου του καλλιτέχνη.
WEBLIOGRAPHY
Marjorie Perloff Frank O'Hara Poet Among Painters
https://books.google.gr/books?id=sZX4abU9pRoC&pg=PA1&lpg=PA1&dq=alfred+leslie+influenced+by+Caravaggio&source=bl&ots=lLCLstGl5f&sig=o-h-yp1lV1maSD3ZaJ25F2MBcjc&hl=el&sa=X&ved=0ahUKEwjdsMa7_PvRAhUFSBQKHeuzCfIQ6AEIVjAM#v=onepage&q=alfred%20leslie%20influenced%20by%20Caravaggio&f=false
ο καταπληκτικός προσωπικός ιστότοπος του Alfred Leslie
Alfred Leslie’s The Killing Cycle [blog: isola di rifiuti]
Haggerty Museum of art Exhibition Highlight Alfred Leslie The Accident
Alfred Leslie: The Last of the Really Great Abstract Expressionists, Now a Master of 21st Century Digital Art
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Καραβάτζιο (2007). Εγκυκλοπαίδεια Πάπυρος Larousse Britannica. Τόμος 27, σ. 317-321, Αθήνα: Πάπυρος Γραφικαί Τέχναι
Marini, F. & Rose, B. (2006). Καραβάτζο. Αθήνα: Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου